Dyreklinik med faglighed og nærvær i højsædet

Store Merløse Dyreklinik ligger midt på Sjælland mellem Ringsted, Holbæk, Hvalsø og Stenlille.

Vi har prioriteret en mindre klinik, hvor faglighed og tryghed er forenet med nærvær. Her kender vi vores patienter – og de kender os.

Vi er fagdyrlæger på hver vores felt, det vil sige at vi alle har taget en ekstra 2 årig videreuddannelse med fokus på sygdomme hos en bestemt dyregruppe: hhv. hund, kat, kvæg og heste. Samtidig vægter vi videreuddannelse højt og har minimum 6 årlige kursusdage samt deltagelse i diverse kongresser og fagrupper.

Vi har på smådyrsklinikken moderne udstyr til diagnostik og laboratorieundersøgelser, anæstesi og operationer, digital røntgen, scanning og tandbehandlinger. Vi behandler hund, kat, kaniner, gnavere, stuefugle og krybdyr. Vi tilbyder bl.a. også vaccination af hund og kat.

Stordyrspraksis tilbyder udkørsel til malke- og kødkvægsbesætninger samt hobbybesætninger af får og geder. I hestepraksis tilbyder vi akutte besøg til eks. hestepas, vaccinationer, tandrensninger og kastrationer samt akutarbejde som kolik og sår.

Vejledning i fodring og valg af race ved køb af alle nye dyr hjælper vi gerne med.

Vi er tilknyttet døgnvagt for både smådyr (dyrlægevagten i Roskilde) samt stordyrsvagt i samarbejde med 3 andre ud kørende praksis.

Ring på tlf. 57801032 eller mail info@merloesedyreklinik.dk